![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgYgkGWeOYpy_6Ef3RZfO3WBPoRLaKbVY8uAYGX6BjwOUG06bEI8WgxTuQqBYkBNqhohNGMtug5U9SVBYdjuaKmIKqp0YGOT0_Uw4UsjuNxsnzShyphenhyphentI3DovsmD30olrxfqEZYxR9doN0Q/s1600/Screenshot_2015-03-12-00-19-15.png)
Plan ett blev att starta om telefonen. No good! Det var med nöd och näppe jag lyckades mata in pin-koden med denna nya inställning.
Som plan två föll det sig naturligt med våld. Jag dunkade telefonen i bordet, hårt! Jag upprepade handlingen och kompletterade med höga svärord. Förvånansvärt nog fungerade det inte heller...
Plan tre blev helt sonika att söka experthjälp i form av mina arbetskollegor. I korthet kan jag säga att det tog fyra ingenjörer 10 minuter, med extra hjälp från google, att återställa telefonen till brukbart skick igen.
Har ni inget att göra någon dag rekomenderar jag att ni slår på den där saken. Det är bra mycket mer utmanande än något alldagligt sudoko att slå av den.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar