![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjvrF1X5Gkt4zDoIU1r4B3mQ0xs_Sm4wxU8U73HeOHAgvueZqS-1OVAEXmJmWqdDOLsCLoHHrOqdo-JJsDW3ibCDZILh8q3Tu6F7g2UyYCvNdzMBTWGNRKiW66C386y9hpmWbRSH-e1zBc/s320/nodisk.jpg)
...är lika pålitliga som SJ:s tågavgångar. Idag skulle min betalda diskmaskin levereras och installeras "någon gång under eftermiddagen". Klockan 16:30 får jag samtalet där de beklagar sig över en "dubbelbokning". Diskmaskinen hinner de inte fippla fram denna dag.
Jag vill gå en kurs i bufflighet. Jag vill lära mig vara mindre förstående i telefon. Jag vill lära mig att inte tolerera sådana här händelser. Jag skulle
vilja ifrågasätta varför min diskmaskin inte kan levereras idag, om och om igen. Istället är jag mesig och medgörlig och accepterar ett nytt försök på fredag.
1 kommentar:
Buss på dom Björn, du är för snäll
Skicka en kommentar